måndag 25 januari 2016

Trevlig nätbutik med mycket gott

Jag gillar Instagram. Det är ett snabbare sätt att uppdatera sig om vad olika personer gör och upplever och jag får ta del av andras fina och ibland roliga bilder. Med risk för att bli hungrig följer jag diverse instagrammare som lägger upp de mest förföriska bilder på mat, bakverk och goda drycker. Livsfarligt att gå in där vid 22 på kvällen!


Ett av de instagram-konton jag följer är Ninas mat. Detta konto är ett av de frestande med många godsaker som t.ex. lakrits, vilket alltid får mig att gå i spinn. Kvinnan bakom kontot frestade med smakbitar av olika slag för en liten tid sedan och jag nappade direkt. I brevlådan trillade en liten påse med lycka in en dag. Lakrits och te och mackmyrapastiller. Mums!


Jag vill rekommendera er som gillar godsaker och att nätshoppa att kika in hos Ninas mat. Det finns produkter från Mackmyra, Lakritsfabriken, Haupt lakrits och Lakrits by Johan Bülow bland annat. Frossa i att beställa godsakerna och få dem levererade med posten. Smidigt, inte minst för den som bor långt ifrån välsorterade
lakritsbutiker.


Bilderna är lånade från hemsidan med Ninas mat:s tillåtelse.


Min favorit till Alla hjärtans dag. Lakrits och hallon i en oslagbar kombo!




Vill ni följa mig på Instagram så heter min användarprofil erikasfunderingar så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar